top of page
אולי יעניין אותך גם

נכתבו לאחרונה

תגיות
אין עדיין תגים.
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

התאחדות קונג פו וין צ'ון בישראל - מאמרים ורשמים

סדנת צום


הצום הוא נושא שעסקו בו רבות, גם במזרח וגם במערב, ככלי טיפולי, וככלי להתפתחות רוחנית.

הטכניקה שמלמד מר איגור זקשנסקי, נבנתה על ידו, על סמך כל הלימודים שלו בתחום אומנות הלחימה והרפואה הטבעית, ועל סמך ניסיון בן שנים רבות הכולל טיפול ומחקר במסגרת בתי חולים בברה"מ.


שילוב ניקויי הגוף עם צום, תרגילי נשימה ומדיטציה


השיטה נבנתה לפי עקרונות של גישה מזרחית, עם הבנה שנובעת ממחקרים בתחום על בסיס הידע האנטומי המערבי ופרשנות מערבית, אותה קל לנו יותר להבין.

השיטה כוללת צום עם שתיית מים בלבד, תוך ניקוי גוף מיוחד ללא חוקן, שנ-פרשלנה, שיטה מקריה יוגה. כל יום בזמן הצום מנוקה הגוף מיד עם ההתעוררות.


צ'י קונג ופעילות גופנית תוך כדי הצום שומרים על ריכוז הצ'י כדי למנוע חולשה, ומאפשרים לבדוק ולהרגיש את היכולות המוסתרות (הרזרוות) של הגוף, הבאות לידי ביטוי כשהכוח הבא מהמזון נמנע מהגוף.


נותן אופציה לכוון את הפעילות בצורה ספציפית, כדי לעזור לטפל בבעיות בריאותיות ולהתפתחות רוחנית בכיוון הרצוי לו, וגילוי היכולת המוסתרת השייכת לענייניו.


שילוב הצום עם ניקוי הגוף מאפשר ניקוי מאוד יעיל ועמוק, מקל על הצום גם בימים היותר קשים שלו ועושה את הצום איכותי הרבה יותר בכך שכל הרעלים מנוקים החוצה.

הניקוי העמוק מטפל בבעיות פרקים שונות, לחץ דם, אלרגיות, אסטמה, תפקוד מערכת העיכול ועוד.

הכלי רב העוצמה של שילוב ניקויי גוף עם צום, תרגילי נשימה ומדיטציה, מאפשר גישה עמוקה ויעילה להשגת מטרות שונות: שיפור בריאות והרגשה כללית, הבנת עקרונות צ'י קונג, יכולות לחימה לאומנויות הלחימה, ועוד.


בהתאם לכך, נערכות סדנאות עם דגשים שונים, לפי האוכלוסיה המשתתפת ומטרותיה.


הסדנא מתקיימת בתל אביב, בסניף הראשי של התאחדות קונג פו וין צ'ון בישראל.

bottom of page