top of page
אולי יעניין אותך גם

נכתבו לאחרונה

תגיות
אין עדיין תגים.
  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

התאחדות קונג פו וין צ'ון בישראל - מאמרים ורשמים

סדנת קבלת החלטות


הסדנה הינה מיצוי של הקורס ביואנרגיה ומודעות עצמית, שפותח ע"י מר איגור זקשנסקי, מורה לצ'י קונג, ויו"ר התאחדות קונג פו וין צ'ון בישראל.





קבלת החלטות המתאימות למציאות


השיטה הנלמדת בקורס מתבססת על ניתוח תגובות האדם למידע הנכנס למודע ולתת- המודע שלו. מידע כגון: צלילים, תחושות, מראות וכו'. מידע כזה מעורר תגובות רגשיות, מחשבתיות ואף פיזיות. תגובות אלו גורמות לנו לקבל החלטות ולבצע דברים שונים.


אולם, האם התגובות וההחלטות שקיבלנו בעקבותיהן הן אכן ההחלטות המתאימות ביותר למצב העומד בפנינו? תשומת לב למה שעורר בנו מידע מסוים, יכולה לגלות טעויות בתגובות שלנו. לדוגמא, שינוי מצב הפיזי של גוף האדם באמצעות תרגילים פשוטים וקלים לביצוע מביא את הגוף לתאום עם תגובה נכונה על המידע המתקבל.


כך מתאפשרת קבלת או מציאת החלטות שמתאימות לתגובה הנכונה של הגוף. בנוסף לכך מתגלות הסיבות שהביאו לתגובה הלא רצויה. סיבה שכזו יכולה להיות יסוד של מידע חיצוני הנקלט ע"י המודע שלנו או פורץ לתת- מודע. הגבלות הקשורות לעדיפויות שלנו או הגבלות אינטלקטואליות, פיזיות, אישיות, גם הן יכולות להיות סיבות.

במציאת אנו נתקלים במס' סיבות שונות בטבען. השיטה שנלמדת מאפשרת לאתר את הסיבות הללו ובנוסף לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. השיטה גם כוללת פיתוח הגיה למידע חיצוני וצעדים לפיתוח האישיות הדרושים להבטחת התאמת ההחלטה למצב החיצוני.


הסמינר בעל אפי מעשי עם מעט תאוריה, לכן הוא נגיש למעגל רחב של אנשים. כולל אנשים ברמות ניהול כמו למשל אנשי עסקים, וכלל האוכלוסייה המחפשת תשובות לבעיות אישיות. כדי לעשות ניתוח ולקבל החלטות נכונות משתמשים בטכניקות פשוטות של צ'י קונג ומדיטציה, שהותאמו במיוחד למטרה זאת ע"י המורה.

הטכניקות הללו מאפשרות קבלה מהירה ויעילה של התוצאות הרצויות. תרגול קבוע של הטכניקות הנלמדות בסמינר מאפשר להתפתח לרמות שונות ביכולת לקבל החלטות במצבי לחץ.


משך הסמינר הוא שלושה ימים, כל פגישה בת ארבע שעות. גודל הקבוצה – עד 10 אנשים. מתקיים בת"א, בסניף הראשי של ביה"ס של התאחדות וין צ'ון קונג פו בישראל.

bottom of page